Coaching Profesjonalny
Opis szkolenia:
Kurs przygotowuje do pełnienia funkcji coacha.
Program zajęć w szczególności polecany jest osobom posiadającym doświadczenie zawodowe, które chcą wspierać podwładnych, współpracowników w bardziej efektywnej pracy poprzez dostarczenie wiedzy poprzez szkolenia i motywowanie za pomocą coachingu..
Coach to osoba, która wspiera innych w usprawnianiu działania w różnych sferach poprzez pracę na zasobach, które posiada klient.
To umiejętność wykorzystywania zasobów Klienta w odpowiedni sposób. Reasumując to zdolność do przekazywania wiedzy i motywowanie do jej praktykowania.
Szkolenie jest przeznaczone dla osób, które:
- Cechują się dojrzałością,
- Swoją przyszłość zawodową wiążą z pracą z ludźmi (jako menadżer, trener, konsultant, Terapeuta, doradca, wychowawca.),
- Cechują się pasją jako profesjonaliści w swojej branży,
- Posiadają dużą motywację do rozwoju osobistego,
- Myślą o efektywnej pomocy w rozwoju swoim pracownikom,
- Posiadają zasoby i umiejętności interpersonalne, które chcą rozwijać.
- Chcących poznać i stosować podejście coachingowe w życiu osobistym i zawodowym.
Tematyka zajęć:
- Fundamenty i założenia profesjonalnego coachingu podejście skoncentrowane na rozwiązaniach
- Osobowość coacha, jakie coach powinien mieć zasoby i jak z nich korzystać,
- Metodologia pracy coachingowej, etyka zawodu,
- Narzędzia coachingu.
- Nauka metod towarzyszenia klientowi w rozwijaniu planowania,zarządzaniu czasem.
- Nauka i/lub wzmocnienie poszukiwania i wdrażania twórczych rozwiązań, skoncentrowanych na problemie.
- Zapoznanie uczestników z narzędziami ułatwiającymi integrację wartości i radzenie sobie z oporem.
NA SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ:
- Jak pracować z klientem,
- Jak reagować na rożne sytuacje w procesie coachingu,
- Jak tworzyć narzędzia przydatne w pracy,
- Poznasz pytania coachingowe i inne techniki pracy z klientem.
- Rozwiniesz umiejętności prowadzenia sesji coachingowych
- Poznasz zakres modeli, procesów i technik coachingowych.
- Wzmocnienisz umiejętności pracy w oparciu o kluczowe postawy: partnerstwo i współpraca, wiara w możliwości klienta, tworzenie nowego.
- Poznasz różne perspektywy pracy coachingowej.
CERTYFIKAT NIE BĘDZIE ZAWIERAŁ INFORMACJI, ŻE SZKOLENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE W TRYBIE ONLINE
0,00 average based on 0 ratings