Specjalista ds. EMPLOYER BRANDINGU i WOLONTARIATU PRACOWNICZEGO
Opis szkolenia:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pracują w szeroko rozumianej komunikacji wewnętrznej i HR.
Czy pracujesz w dużej korporacji, czy mniejszej organizacji zaangażowanie pracownicze ma zasadnicze znaczenie dla sukcesu indywidualnego i firmowego.
Zakres tematyczny został skonstruowany tak, by Uczestnik posiadł wiedzę z zakresu employer brandingu, potencjału społecznego przedsiębiorstwa oraz wolontariatu pracowniczego.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
- Pracują z Klientem wewnętrznym
- Pragną podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz wolontariatu pracowniczego
- Pragną opracować i wdrożyć programy wolontariatu pracowniczego i employer brandingu we własnej organizacji
Tematyka zajęć:
- Wolontariat pracowniczy.
- Employer branding
- Potencjał społeczny firmy
Na szkoleniu nauczysz się:
- Czym jest employer branding, wolontariat pracowniczy oraz potencjał społeczny firmy
- Jakie są korzyści z kształtowania polityki wewnątrz wizerunkowej w organizacji
- Jakie są bariery we wdrażaniu wolontariatu pracowniczego
- Jakie są korzyści z wdrażania programów wolontariatu pracowniczego
- Czym jest analiza potencjału kadrowego organizacji
CERTYFIKAT NIE BĘDZIE ZAWIERAŁ INFORMACJI, ŻE SZKOLENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE W TRYBIE ONLINE
-
Lekcje
- Lekcja 1 – Teoria Employer Brandingu. Budowanie Employer Brandingu.
- Lekcja 2 – Sposoby kształtowania Employer Brandingu. Działanie Employer Brandingu w Internecie.
- Lekcja 3 – Potencjał społeczny firmy. Analiza potencjału kadrowego firmy. Analiza zasobu kadrowego firmy.
- Lekcja 4 – System zarządzania potencjałem społecznym.
- Lekcja 5 – Wolontariat pracowniczy. Cele wolontariatu pracowniczego. Formy wolontariatu pracowniczego. Korzyści z wdrażania programu wolontariatu pracowniczego. Bariery wdrażania wolontariatu pracowniczego.
-
Test
0.0
0 total
5
4
3
2
1
299.00 zł
199.00 zł