Zarządzanie konfliktami

4 students

Specjalista ds. Analizy sytuacji kryzysowych

 

 Opis szkolenia:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które pracują z Klientem.

Czy pracujesz w dużej korporacji, czy masz bezpośredni kontakt z Klientem jest procesem mogącym generować konflikty na poziomie relacyjnym.

Zakres tematyczny został skonstruowany tak, by Uczestnik posiadł wiedzę z zakresu komunikacji interpersonalnej, typologii konfliktów oraz sposobów radzenia sobie z nimi.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:

  • Pracują z Klientami zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi
  • Pragną podnieść swoje kompetencje w zakresie komunikacji, porozumiewania się z ludźmi, analizowania sytuacji konfliktowych
  • Pragną zrozumieć przyczyny sytuacji konfliktowych zarówno w relacjach biznesowych jak i codziennych

Tematyka zajęć:

  • Czym jest konflikt i jakie są jego znamiona?
  • Warunki zaistnienia konfliktu
  • Rodzaje sytuacji konfliktowych
  • Zarządzanie konfliktem
  • Komunikacja interpersonalna w ujęciu teoretycznym.
  • Model komunikacji dwustronnej w relacjach z Klientem
  • Bariery komunikacyjne
  • Bariery utrudniające słuchanie – aspekty praktyczne
  • Kroki w skutecznym słuchaniu Klienta – aspekty praktyczne
  • Zasady porozumiewania się – praca na przykładach

NA SZKOLENIU NAUCZYSZ SIĘ:

  • Czym jest konflikt
  • Jakie są rodzaje konfliktów i od czego zależą
  • Jakie są warunki zaistnienia konfliktów i jak im przeciwdziałać
  • Jak zarządzać konfliktem
  • Czym jest komunikacja interpersonalna oraz dlaczego jest tak istotna w naszym życiu zawodowym i codziennym
  • Tworzenia modelu komunikacji dwustronnej z uwzględnieniem partnerów komunikacji
  • Diagnozowania barier komunikacyjnych i sposobów ich niwelowania w relacjach z Klientem
  • Jak unikać barier w słuchaniu oraz byciu słuchanym w relacjach z Klientem
  • Praktycznie korzystać z zasad konstruowania wypowiedzi i komunikacji z Klientem w kilku krokach
  • Jakie są zasady porozumiewania się z Klientem oraz jak je praktycznie zastosować.

CERTYFIKAT NIE BĘDZIE ZAWIERAŁ INFORMACJI, ŻE SZKOLENIE ZOSTAŁO ZREALIZOWANE W TRYBIE ONLINE 

Nauczyciel

0,00 average based on 0 ratings

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%
179.00 zł 79.00 zł